When you know you've found the love of your life.

Kärleksbubbel: Idag går älsk och jag över till tjugotal. Vi firar nämligen 20(!) månader tillsammans idag. Det känns så märkligt och ofattbart, samtidigt som det ger mig pirr i magen. Om bara fyra ynka månader har vi varit ett par i TVÅ ÅR. Vad är det liksom? Vadfan är grejen med att tiden går så oseriöst fort? Jag fattar inte.
Jag har så svårt att greppa faktumet att det nu i natt är 20 månader sedan Linus och jag hade sex för första gången, att det är över ett år sedan vi firade vår halvårs-dag (en av de lyckligaste kvällarna i mitt liv!), att vi redan har varit förlovade i två månader, att det här är vår andra sommar tillsammans, men det som är svårast att förstå är att vi fortfarande blir kärare och kärare i varandra. Klyschigt, jag vet, men så är det. Och jag älskar det.
Jag älskar att leva tillsammans med Linus, att leva i ett sådant här starkt och hållbart förhållande. Jag älskar att dela allt med honom, att somna hud-mot-hud-nära varje natt och andas varandras andetag. Jag älskar att alltid-alltid-alltid känna mig trygg och älskad, att älska någon. Jag älskar att han älskar mig och jag älskar att älska honom.
Jag älskar honom mer än någonting annat. Någonsin
.


Pic tagen igår, sista kvällen ute på Gräsö.

SMS mottaget från Carro 2008-07-18 17.12: Grattis till 20 månader babe! KYSS <3

Crap
Crap from: Yster

I miss you.. :(

2008-07-21 @ 01:03:22

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback