You're the voice I hear inside my head.

Yesterday spenderades mestadels hemma i soffan, då både älsk och jag var trötta och sega. Efter middagen åkte vi in till Flygis för att handla nödvändiga prylar och sedan hem igen. Vi myste i soffan och vid tolv-tiden åkte vi iväg för att hämta Linus' parents. Det var asmysigt att sätta sig i bilen och åka iväg i mörkret. På vägen pratade vi om det sjuka faktumet att jag trivs så in i helvetes bra ute på landet. Detta trots att jag är uppvuxen i stan och att hela min familj (och släkt) är så mycket stadsmänniskor som det bara går att bli. Jag är nog det svarta fåret i min family, heh.
När vi kom hem kollade på 2 ½ Men och Vänner.

Right now: Har precis packat bilen full med tält, sovsäckar, kläder och gud vet vad. Imorgon bär det nämligen av upp till Gräsö tillsammans med Tobbe, Lina, Niklas och Carro. Jag ska för första gången sova i tält och det ska bli minst sagt intressant. Jag känner att det kan bli en jävligt rolig och mysig vecka. Kameran är nedpackad så allt ska dokumenteras.
När vi kommer hem blir det alltså en utförlig dokumentering och en in i helvetes massa bilder. Hoppas bara att jag överlever.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback