All that time she was silent still.

Yesterday, min 19 års-dag, blev mysig. Vid halv två-två åkte jag in till Fridhemsplan där jag mötte Carro. Efter ett misslyckat raggningsförsök (?) och ett besök inne på SL-centret promenerade vi bort till S:t Eriksplan. Vi slog oss ner på stammisfiket Bönor & Bakat, där vi pratade bort närmare tre timmar. Hon bjöd mig på fika och talade om att min födelsedagspresent skulle komma vid ett senare tillfälle, då hon inte hade haft med sig den ut till pojkvännen Kalle. Jag är jäkligt nyfiken. Fikan var helt förbaskat underbar. Som alltid. Finns ingen jag bättre trivs med än med Carro. Min älskade älskade Carro. Vid fem-tiden hoppade vi på tuben hem och i Vällingby skiljdes vi åt. Jag hann knappt hem innan älsk kom och hämtade upp mig, då vi skulle iväg och uträtta ett ärende. Framåt sju-tiden kom vi iväg ut till landet. Vi käkade middag och sedan överröste älsk mig med presenter. Jag fick ett par örhängen, ett presentkort på en heldag på Grönan med älsk, ett sött kort och ett par fluffiga handbojor. Haha. Jag älskar min karl.
Resten av kvällen myste vi framför TV:n. Ett helt perfekt avslut på en mysig födelsedag.

Right now: Ligger hemma hos mina föräldrar. Linus och jag åkte in till stan vid elva, då han som fucking alltid jobbar. Jag är förkyld som ett cp, och är på allmänt pisshumör. Linus slutar om fyra timmar och fram tills dess borde jag: organisera bland alla studentkort - nallar - presenter, fylla i skattepapper, duscha och kolla upp lite saker inför älsk's och min planerade roadtrip i sommar. Jag känner dock att ingenting av detta kommer att bli gjort. Heh. I så fall tar jag tag i det vid ett senare tillfälle.
Nu tänkte jag plöja igenom ett par Sex and The City-avsnitt. Jag känner att jag är värd det.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback