And I would kill you in a heartbeat.

Igår kväll, efter många timmars väntan, kom älsk äntligen hem. Dock med bad news. I förra veckan gick vår bil sönder, inte föga förvånande(...), och det var planerat att den skulle vara lagad och körduglig igår. Det var den självklart inte. Detta innebar att vi inte på något smidigt sätt skulle kunna ta oss in till stan tidigt imorse, utan att vi var tvugna att stanna här hos mina föräldrar. Problemet är (och var) att vi har alla våra saker (kläder, hygienartiklar, mediciner etc..) hemma på landet. Efter att svärmor skjutsat oss att handla sent igår kväll sade vi hejdå och hon åkte hem. Vi å andra sidan trippade hem till mina föräldrar och värmde lite käk i micron, som vi sedan avnjöt i sängen. Vi hann även med ett Vänner-avsnitt innan vi var tvugna att krypa till sängs. Kvalitetstid med älsk hittills denna vecka: en timme. Känns ju förjävla bra...


Pojkvännen och myself: Är vi inte skönt balla?

Right now: Jag har mått piss hela dagen. Förkylningen vägrar ge med sig och migränen likaså. Tryckte i mig en stark tablett för att råda bot på migränen, vilket resulterade i mindre huvudvärk, men yrsel och illamående. Ett tag trodde jag att jag skulle svimma. Sjukt obehagligt. Morfinen tar ut sin rätt, så att säga.
Dagen har alltså spenderats i sängen framför Sex And The City. Idag har jag plöjt åtta avsnitt och fan vad bra det är.

Coming up: älsk's och min 19 månaders-dag (hej & hå!), midsommar (som antingen skall spenderas ute på landet eller här inne i stan. Vi får se vad vi beslutar oss för..), en efterlängtad ledig vecka tillsammans med Linus, LÖNING, jobb, Carro turning 21, tre veckors semester (Göteborg, roadtrip, landet, umgänge och alkohol), ännu mer jobb, HÖST, högskola & egen lägenhet med älsk.

JAG KAN KNAPPT VÄNTA.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback