Feel the fear in my enemy's eyes.

SKÅL på Lina!

My friday började med att älsk och jag vaknade till liv någon gång runt tolv. Vi avnjöt frukosten framför TV:n, där vi slösade bort ett par timmar mysandes och pratandes. Efter en dusch och uppfräschning åkte vi in till Flygis för att handla käk och diverse prylar. Stressade hem och möttes av Tobbe och Lina, som vi bjudit över på grillkväll. Vi satte igång med matlagningen och sedan avnjöt vi en utsökt middag ute på altanen. Efter några glas vin och lite umgänge kom även Segel och gjorde oss sällskap och sedan slängde jag mig in i köket för att sätta igång med efterrätten. Det blev en marängtårta med jordgubbar och jag blev fett nöjd. Det blev de andra också, especially Tobbbe, som även kungjorde att jag närsomhelst kunde få baka en marängtårta till honom. Hell yäss, vad jag är bäst på att baka. Sometimes i alla fall.
Vi spenderade kvällen ute på altanen, där vi lyssnade på musik (Lina var kvällens DJ och hon pressade Disney-låtar, haha), krökade, rökte vattenpipa och pratade och myste. Olyckligtvis åkte jag på världens jävla migrän, som alltid när jag dricker alkohol. Linus och jag misstänker att alkoholen är en utlösningsfaktor för min migrän och det vore ju förjävla roligt om det vore så(..). Fyfan. Så jag var alltså inte så overdrivet pigg och låg och halvsov i solstolen en stor del av kvällen (förlåt!), men det var mysigt i alla fall. Tobbe och Lina blev rätt rejält förfriskade och Linus och Segel var allmänt söta och glada. Framåt halv fyra-tiden var det dags för lantisarna att bege sig hemåt och Tobbe och Lina skulle cykla(!). Här måste då tilläggas att avstånden ute på landet inte är nådiga och att det tog dem ungefär en timme att cykla hem till oss, i nyktert tillstånd. Jag kan säga som så, att jag aldrig någonsin, skulle orka cykla den jäkla biten hem till Lina. Fytusan. Men de var tappra och cyklade hem i onyktert tillstånd mitt i natten. En eloge till dem. Det hade tydligen gått vingligt till  på hemfärden och de hade varit nere i dikena ett par gånger. Haha.
Linus och jag röjde upp lite och sedan gick vi och lade oss. Jag har aldrig mått så dåligt som jag gjorde den natten. Herregud. Jag trodde, på fullaste jävla allvar, att jag skulle dö. Aldrig under de sex åren då jag lidit av konstant huvudvärk, migrän och spänningshuvudvärk, haft så ont i huvudet som jag hade då. Jag låg och vred mig och grinade och var benägen att ta mitt liv, bara för att slippa smärtan. Jag hoppas innerligt att jag aldrig någonsin behöver uppleva något liknande igen. Älsk mådde inte heller bra, utav någon okänd anledning och var uppe och spydde ett par gånger. Det ska tilläggas att han typ druckit fem öl, och definitivt tål mer än så. Fett konstigt var det i alla fall. Jag tror inte vi somnade ordentligt förrän vid åtta på morgonen, då rejält trötta och dåliga. Vi vaknade till ett par gånger under morgonen och jag tryckte i min två superstarka migräntabletter för att råda bot på smärtan och efter lite sömn gav den med sig. Någorlunda iallafall. Efter ytterligare någon timmes sömn på morgonkvisten kunde lördagen ta sin början...

    
    
   

Crap
Crap from: Lina

Jag är hemma hos Tobbe och kan inte få in bilderna på hans dator, har ingen sladd här:) Lägger in dom när jag kommer hem:D


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback