För du har fastnat långt här inom mig.



Why?
Jag satt i brist på annat vettigt att göra, och läste igenom lite gamla texter och MSN-konversationer. Till slut hamnade jag på mina och Linus gamla konversationer (och det är många det!), och då hittade jag, från tiden då vi "nästan var tillsammans" och när det precis hade blivit vi två. Alltså: oktober-november 2006.
Vi hade suttit och pratade om en massa låtar, bra som dåliga, nya som gamla och då hade Linus kläckt ur sig vilka låtar som fick honom att tänka på mig. Han nämnde en massa Jason Mraz-låtar (vilket förvånade mig, då jag inte minns att vi lyssnade så mycket på honom då) och förstås denna. Jag fick nostalgirysningar när jag läste det, då jag helt och totalt hade glömt bort den här låten. Vi lyssnade på den jämt och ständigt. Överallt och hela tiden. Den är helt vansinnigt söt och underbar och gullig och det gör mig lycklig ända in i hjärteroten.
Lyssnade precis på den och den får mig att tänka på alla nyförälskelekänslor, pirret i magen och förstås på landet.
Jättemycket på landet och alla fina människor där ute. Freaking underbart(!).
(Nu: på repeat på vansinneshög volym. HELVETES JÄVLA LYCKA!)


Samma underbara låt, dock i en annan version. Här syns även texten, vilket gör det mycket bättre. Bah, jag kan inte bestämma mig för vilken version jag tycker är bäst.
Hursomhelst: UNDERBAR(!)

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback