Life as it could be.

Spanade precis in my beloved Linda's blogg och fick nostalgirysningar. För några minuter befann jag mig på högstadiet igen, sittandes och filosoferandes om livet tillsammans med mina tre dåvarande bästa vänner. För en kort sekund hade jag alla möjligheter framför mig igen, alla drömmar och föreställningar om framtiden. Jag kunde känna den där ovissheten och förtjusningen över att livet kunde bli hur som helst. Och jag saknar.


Sommaren 2006: Myself och Linda.
Du är så MIN!

Crap
Crap from: Linda

jag är ledsen att göra dig besviken, men det är liksom så att du är lite mer min än vad jag är din.. för jag älskar dig liksom allra mest i världen..

Crap from: Louise

Hej :)

Gladmidsommar! :) Kram

2008-06-19 @ 15:40:48
URL: http://chicalouise.blogg.se/

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback