If you could tell me something worth fighting for.

Good morning diary. Jag vaknade för lite drygt en timme sedan, då Linus gick upp. Är fruktansvärt trött trots att jag fått sju timmars sömn i natt, vilket inte hänt på evigheter. Älsk stressade precis iväg till jobbet och jag är ledig idag igen. Förkylningen sitter fortfarande i och migränen likaså. Det här börjar bli jäkligt påfrestande. Huvud-nack-ryggvärken är värst och till och från "låser sig" hela vänstersidan av kroppen. Smärta från huvudet, ner till fingrarna och ner till fötterna. Helt fruktansvärt. Under dagen skall jag därför vila-vila-vila och försöka bli bättre. Tänkte även färga håret och fixa naglarna om jag orkar.

Yesterday i korthet: Efter en förmiddag liggandes i sängen framför Sex And The City somnade jag runt halv tre. Vaknade en timme senare och insåg att jag en timme senare skulle vara färdig och befinna mig i Vällingby för att möta Carro. Stressade som tusan och hann (nästan) i tid. Vi gick en sväng bland butikerna och jag hängde undan två klänningar inne på Gina. Sedan köpte vi lite snask och slog oss ner på en uteservering, där spenderade nästan fyra timmar ätandes och pratandes. Säkert hälften av tiden pratade vi om lägenheten Carro troligtvis ska få. Vi planerade och gjorde upp planer. Vi kom fram till att det kommer bli assnyggt när vi väl sätter igång och fixar och putsar och städar och inreder. Så jäkla roligt. När lägenheten sedan är klar skall hon och jag ha mys & filmkvällar, laga middagar, baka och ha sleep-overs där. Myspys!  Innan vi skiljdes åt tog vi en sväng inne på Lagerhaus och tittade ut en massa potentiella inredningsstuff. Eftermiddagen/kvällen var underbar.
Jag kom hem vid kvart över åtta och satte genast igång ett nytt SATC-avsnitt i väntan på att Linus skulle komma hem. När han kom slängde han sig över mig och överöste med pussar och "Fan, vad jag har saknat dig idag!". Han är helt underbar. Därefter käkade vi middag framför fotbollen, som inte helt otippat sög. Linus somnade inte lång tid efter matchens slut, så då fördrev jag en stund sittandes och pratandes på MSN. Linda och jag hade en oerhört givande konversation. Efter att jag pussat liv i älsk satte vi på ett Vänner-avsnitt, men vi båda somnade nästan direkt.

Edit: Klockan är nu snart halv tolv och jag har ännu inte förmått mig att kliva ur sängen. Ryggen smärtar något för jävligt, halsen likaså, jag är hungrig som ett as, men har ingen aptit, det är ensamt och tyst här hemma, jag saknar Linus, jag längtar tills nästa vecka, jag vill sola och bygga på brännan, jag bävar inför jobbet och jag är på pisshumör.
Nu: Plöja SATC tills jag storknar. Det är det enda som gör att jag överlever just nu.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback