They told my name.

Right now sitter jag hemma i Vällingby och glor. Linus är på jobbet, som alla helger nu för tiden. Har precis tagit en lång dusch, så jag känner mig som en ny människa. Jag är så pass trött att jag inte orkar hitta på någonting, samtidigt som jag börjar bli rastlös. Tufft läge. Nu tänkte jag fräscha till mig ytterligare; smörja in kroppen med lotion, noppa ögonbrynen, fixa naglarna, kanske sminka mig.. När detta är gjort tänkte jag slå mig ned i sängen och antingen läsa lite eller plöja igenom ett par gamla Vänner-avsnitt. Vi får se vad jag känner för.
Idag ska dessutom morsan och jag fixa de sista små detaljerna på min studentklänning. Jag hoppas att det blir bra. Funderar även på att färga håret vid något passanade tillfälle i helgen. Känner att håret börjar bli för mörkt igen. Det går inte mer än några veckor innan jag tycker så. Hur skall detta sluta?



Jävligt läcker, eller vad säger du?
Två år sedan, sommar 2006. Ljuva tider!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback