You can never be enough for me.

Efter ytterligare en hel förmiddag spenderad hemma framför laptopen och SATC hoppade jag in i duschen och fräschade till mig lite. Sedan traskade jag upp till Vällingby för att ta tag i några ärenden. Väl där sprang jag in i Jojjo, som gjorde mig sällskap. Jag köpte båda klänningarna inne på Gina och lite smink inne på H&M, innan vi slog oss ner på Donken, för att käka och ta igenom lite förlorad tid. Jag förhörde henne om den senaste och nuvarande mannen i hennes liv och det var mysigt. Efter någon spenderad timme inne på Donken skiljdes vi åt och jag stressade hem. De senaste två timmarna har mamma och jag ägnat oss åt att färga och fräscha till mitt barr. Väntar nu otåligt på resultatet. Hoppashoppas jag kan bli nöjd för en gångs skull.

Right now sitter jag i sängen och ska snart hoppa in i duschen. Jag hostar och nyser och huvudet dunkar. Oh, vad roligt. Linus borde vara hemma inom en timme och det ska bli underbart att krypa ner i sängen och bara mysa. Som jag har längtat. Imorgon är det midsommarafton och planerna är fortfarande inte helt spikade. Allt beror i och för sig på hur jag mår, så det är väl bara att vänta och se.


Älsk, myself och Carro. Oh, vad heta vi är.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback