You make me somebody.

Kom precis hem från en underbar eftermiddag tillsammans med min käraste Carro. Vi möttes i Vällingby där plöjde igenom ett par affärer. Provade ett par klänningar vardera, men ingen av oss hitta något. Dock köpte jag en fuktkräm och två nagellack. Det gjorde mig glad. Sedan inhandlade vi lite frukt, yoghurt och dricka och slog oss ner på en bänk i solen. Där käkade vi och pratade bort ett par timmar. Försökte även kirra lite färg på armarna, om det gick bra  får vi väl se. Det var förträffligt mysigt. Precis som alltid.


Min bästaste & myself.

Right now väntar jag på att älsk ska komma hem från jobbet, men det tycks ta längre tid än förväntat. Måste se till att packa ihop alla våra grejer, eftersom större delen av den kommande veckan skall spenderas ute på vischan. Helt underbart nu när det är så fantastiskt väder. Imorgon skall jag steka i solen hela dagen, för att försöka fixa brännan inför studenten.

Det sjukaste jag har hört: jag tar STUDENTEN om TIO(!!!!) dagar. Är detta ett jäkla skämt, eller vaddå? Imorgon kan jag säga "jag tar studenten nästa vecka!" och det om något är helt jävla galet. Två av mina bästa vänner tar studenten nu i veckan som kommer och det känns precis lika sjukt det. Bah.
Dessutom fyller jag år om mindre än två veckor. 19 jävla bast, liksom. Bara ett år kvar till bolaget. Sweet it is.

  

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback