And I would kill you in a minute.

En tanke som precis slog mig, efter att ha kollat runt på nätet och läst dagens tidning: det finns så jävla många patetiska människor. Människor som ser sig som förmer än andra, som inte inser att dem själva har tydliga och allvarliga problem, som tjänar pengar på vidriga saker, som påstår skeva saker om verkligheten, som trycker ner andra, som lurar i svaga människor saker som inte är sanna, som lurar, ljuger och döljer, som beter sig som riktiga jävla svin.

Dem finns överallt. Precis över fucking allt. Och jag blir så jävla förbannad när jag ser det. Jag förstår inte riktigt hur man kan tänka såsom ovanstående kategorier människor gör. Var gick allt snett, liksom? Vem är det som har tutat i dem allt bullshit? Varför har inte alla människor den självklara moralen inpräntat i skallen? WHY!?

Ofrivilligt har jag ett flertal utav dessa människor omrking mig dagligen, som på något sett nästlat sig in i mitt liv. Både med mening och inte. Det är sorligt och det är sjukt. Och det gör mig riktigt jävla jätteförbannad. Samtidigt kan jag inte låta bli att skratta åt er. För ni är sorgliga. Svaga och patetiska stackars människor. Det är faktiskt synd om er.

Fuck you.
Jag föraktar er, era jävla idioter.



Crap
Crap from: T i n a

fin blogg :o)


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback