And noone can ever take you away from me.

Efter frukosten fastnade vi framför Friends (som vanligt nu för tiden) och sedan somnade jag. Heh. Vid fem kom vi i alla fall iväg in till apoteket, där dem jävlarna snuvade mig på migräntabletter. Dem hade inte den förpackningen jag skall ha. WHAT!? Horor.
Vi kom hem för en liten stund sedan och nu är älsk och duschar. När han är färdig är det min tur och sedan ska vi laga wok till middag. Yummie.

I helgen måste vi få en del saker gjorda: jag måste börja skriva på ett arbete som skall in nästa vecka, kolla högskolor och utbildningar (om drygt två veckor ska ansökningarna in..hjälp!), älsk måste skriva CV och sådant shit, jag måste kirra fölsispresent till mormor och sedan är det säkert ett par hundra saker till som måste bli gjorda, men som jag inte kommer på nu. Livet suger.

(FittafittafittaFITTA.
DödödödödödödöDÖ.)

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback