'Cause you're everything.

I huvudet på Gynning började för tjugo minuter sedan och här sitter jag. Vadfan? Dags att stänga av Linus' TV-spel och krypa ner i sängen med världens finaste älsk och glo på TV. Vi har några timmar att fördriva helt hur vi vill nu fram till läggdags, för ingen av oss "behöver" (läs: orkar) plugga mer, och den tiden ska ta varas på. Tro mig.

Jag älskar att vi har känt varandra i över två år, att vi har varit tillsammans i 472 dagar, att vi inte har sovit utan varandra på månader, att allting är precis lika bra som det var i början (om inte bättre!), att vi båda känner att vi vill leva tillsammans hela livet. Jag älskar att jag har hittat mannen i mitt liv, mitt livs kärlek, min själsfrände.
Jag älskar att leva såhär.
Tillsammans med Linus.

You're my dream coming true.

Crap
Crap from: Linn

Hej

Jag har startat en namninsamling för att försöka hjälpa en ung familj (min bästa väns syster och hennes man) som inte får spendera sista tiden i livet tillsammans på grund av kommunen. (Mannen i familjen är svårt cancersjuk) Snälla skriv på, ditt bidrag betyder mycket! Tack på förhand, MVH Linn


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback