Detta är inte okay.

Today är jag besviken och bitter, för vaihelvete ska vädret föreställa?! Det är serri snöstorm ute och det har snöat konstant nästan hela dagen. Man kan ju bara gissa hurfan det ser ut ute. I natt var det till råga på allt 16 minusgrader(!). Är detta ett skämt? Hoppas fan på det, för det här är INTE okay.
Jag har blivit snuvad på våren, på solsken, värmande plusgrader, vårfeelings, vårkläder och främst av allt på, GLÄDJEN. Jag var så snuskigt lycklig över att det var vår för ett par veckor sedan. Det bubblande i hela mig av extas och jag hoppades så jävla innerligt att det var slut på vinter och snö och fittiga minusgrader. Ett tag fick jag till och med sommarfeelings och jag hade gjort vad som helst för att få sommar och allt som hör därtill. BAH.
Hata-hata-hata att det inte är vår eller sommar. Jävla piss, säger jag bara.
 
Hela förmiddagen låg jag under täcket i vår soffa och ömkade mig över vädret, samtidigt som vi har kollade på Friends och en massa annat på TV. Runt fyra-tiden begav vi oss ut i snöovädret för att halka in till Norrtälje och handla. När vi kom hem påbörjade vi projektet att städa vårat rum, innan middagen.
Nu har vi både hunnit äta middag och städa, damma, torka överallt, vi har vikt kläder, tvättat flera maskiner, bytt sängkläder, flyttat runt saker och vädrat ur. Det är nu beboeligt här inne och vi är fett nöjda. Vi båda är rörande överens om att detta inte är vårat rum. Det känns i var fall inte så. Fast snyggt och rent är det och det var målet. Yäss.

Jag känner mig smutsig, svettig och äcklig, så nu tänkte jag ragga med mig älsk ner till duschen för att ta en efterlängtad, varm och lång dusch tillsammans. Tänkte göra en ansiktsmask, noppa ögonbrynen och raka benen också, fast det får vi se om jag orkar. Klockan nio är det Wallander - en som vi inte har sett(!) - så då blir det mys i soffan. Bangar inte.

Är jag inte snyggast i världen?
Hösten/vintern -06, hos Avin: Myself in a fucking nutshell.


Crap
Crap from: Marielle

hatar vädret just nu. kan det inte bestämma sig iaf? :p

Crap from: a

cool header du har :P

2008-03-24 @ 20:31:49
URL: http://Lolabrin.blogg.se
Crap from: louise

Okej nej jag ska nog ta de lungt :)
Vad blire ikväll då? ♥

2008-03-25 @ 10:47:43
URL: http://chicalouise.blogg.se
Crap from: Marielle

(svar) hahaha ja ellerhur? :D
detsamma!

2008-03-25 @ 12:37:40
URL: http://mariellem.blogg.se
Crap from: alexandra

tack :D ...

2008-03-25 @ 15:01:04
URL: http://Lolabrin.blogg.se

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback