Don't act like you care.

Yesterday spenderades i skolan som vanligt, hade religionsprov och skolkade sista lektionen. Var på pisshumör hela dagen. När älsk och jag kom hem pluggade jag järnet i flera timmar och jag har aldrig varit så trött i hela mitt sketna liv som igår kväll. Hela min kropp skakade och darrade så fort jag gjorde minsta lilla muskelansträngning. Jag trodde jag skulle ramla ihop. Migrän hade jag också. Ovanligt. Somnade någon gång innan tolv, efter lite mysprat i älsklings varma och trygga famn.

Today har varit en lite lyckligare dag. Lyckades gå på dagens samtliga lektioner och det är nu för tiden en bragd för mig. Fick tillbaka gårdagens religionsprov som jag kirrade MVG på. Ibland älskar jag mig själv. Efter plugget åkte min boyfriend och jag till Vällingby där jag köpte en snuskigt söt lila kofta, ett vitt romantiskt linne och ett par läckra örhängen. Var år sedan jag köpte kläder sist så det var ren jävla lycka. Resten av kvällen har spenderats i sängen. Första gången på veckor jag ligger still i flera timmar och bara tar det lugnt. Somnade runt fem-sex gjorde jag också och det var förbannat skönt och hälsosamt för min stackars sönderstressade kropp. Linus har varit boring och suttit vid datorn och pluggat, så han gjorde mig inte sällskap förrän vid nio.

Imorgon är det finally fredag och helgen är efterlängtad som aldrig förr. Efter plugget imorgon ska älsk och jag dessutom kasta oss ut på stan på jakt efter nya kläder till both of us. Det kan bli intressant. Ska fokusera på att hitta ett par nya mjukisbyxor, en hood-tröja och någon sjysst top/t-shirt. Hoppas fan att Gud är på min sida. Och vädret. Jag kräver sol och minst 5-10 plusgrader.


Underbart minne.
Med anledningen att bästaste Avin fyller nitton nästa vecka slänger jag in denna.
Tagen i maj -06, alltså för snart två år sedan. Jag var sexton och Avin var sjutton och vi ser jättesmå ut. Fyfaan, vad tiden går fort. Helvete alltså.
Jag tycker bilden är jävligt snygg med vattnet i bakgrunden och jag bara älskar den.
"Med dig är allt så himla roligt."


Crap
Crap from: Amanda

Wow, jag älskar din design på bloggen!

Crap from: A

Va fint gumman! Jag kommer ihåg den dagen, haha! Love you.

2008-03-07 @ 18:31:34

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback