For eternity.

MIN snyggaste, underbaraste och bästa Avin fyller 19 år today. GRATTIS ÄLSKLING!
Ibland känns det som om vi har känt varandra hela livet och ibland som om jag lärde känna dig igår. Det har varit (snart) tre fantastiska år som du&jag har delat. Och ingen har jag delat så mycket med som med dig.

Ångest, glädje, lycka, sorg.
Myskvällar, dagar på stan, fylla, telefonsamtal, sommarnätter. Och det gör mig bubblande lycklig av att tänka på alla minnen jag har tillsammans med dig. Bara dig. Minnen som ingen någonsin kan ta ifrån mig. Från oss.
Och jag har precis suttit och kollat igenom alla tusentals underbara bilder på oss två och jag har gråtit och skrattat om vartannat. (Jag skulle kunna skriva en hel bok om dig&mig och tapetsera ett helt 10- våningshus med alla bilder!)

TacktackTACK(!) för att du är du.
Och ett stort fyrfaldigt jävla leve för dig! HURRA HURRA HURRA! (L)


En av dem första bilderna tagna på oss, hösten -05.

   
     
    
    
   

A favourite of mine. Tagen i somras, då vi firade älsk som fyllde 18.
I REALLY DO LOVE YOU.

Crap
Crap from: A

Det finns inga ord som kan beskriva det där, det är bara du och jag som vet

2008-03-12 @ 20:41:39
Crap from: Jessi

(L)


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback