I would love to make you cry.

Update: During the evening har jag pluggat, målat tånaglarna - så nu är dem ceriserosa och snuskigt snygga(!), finslipat mitt personliga brev och CV - känns förjävla bra. På måndag skall jag skriva ut mina betyg och sedan börja söka jobb, slagit besöksrekord på bloggen(!) och hittat en massa saker jag vill ha.

"Hur många tjejer har inte blivit förvånade när den enögde ormen dyker upp i ändtarmen, av en, som han kallar det: "olyckshändelse". Varför gör han så?" - det roligaste och skönaste jag hört på länge. Jag kan inte sluta skratta. Citat finnes i en av bloggvärldens skönaste, ärligaste och mest underhållande bloggar.
SÅ BRA!

"Konstigaste kommentaren ni fått av någon under the act?
D: Du kan kalla mig Gandalf!"
HAHA, jag dör.
Det var det sjukaste och bästa jag någonsin hört! HAHA!
(Bloggen är SÅ värd att läsa. Love it.)

Crap
Crap from: alexandra

tack tack =)

Crap from: Linda

Hahahahaha du kan kalla mig gandalf!? hahahah
jag har haft sex med duden som är rösten till gandalf i sagan om dom banlysta men har fan ändå aldrig hört den förr XD

2008-03-14 @ 03:54:39
URL: http://blogglund.blogg.se

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback