It takes just a minute to like it.

Right now ligger jag i sängen och har paus från pluggandet. Älsk och jag var nyss ute på en solig, vårig och mysig promenad och jag fick sådana jävla sommarfeelings. Hela jag, varenda millimeter, varenda cell av mig vill ha sommar. Nununununu. NU. Jag vill ha en repris av förra sommaren samtidigt som jag vill göra massa andra saker. I really need summer. Actually.

Nu måste jag fortsätta plugga personlig försäljning. Hur jävla roligt låter det? Det suger. Dessutom har jag massa annat som måste pluggas eller skrivas och jag orkar verkligen inte. Personlig försäljningsprov på tisdag, matteprov på onsdag och inlämning av fucking projektarbetet(!) på torsdag. Hell yäss, vilken rolig vecka. Det enda glädjande är att vi bara går fyra dagar och att det sedan är påsklov. TACK GUD FÖR DET!


Glädjen sprids i hela min kropp! Och Linus älskar dansen med mickarna.
Haha, fett nice.

Crap
Crap from: Veronica

Snygg blogg du har! :)

Crap from: Jessica

Bra låt!

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-03-16 @ 17:54:10
URL: http://pessicaz.blogg.se
Crap from: Sara

de var bra!

2008-03-16 @ 18:24:46
URL: http://littlenova.blogg.se

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback