I've never seen you look so good.

Efter en massa Guitar Hero-spelande och en middag åkte älsk och jag upp till Ledinge för att hämta min Linda, som kom med bussen från Stockholm. Det var helt underbart att se henne. På vägen hem sjöng vi med i låtarna och diskuterade den fantastiskt vackra och stjärnklara himlen. Väl hemma igen kastade vi oss på Guitar Hero och jag ägde Linda. Fastän hon var helt övertygad om att hon skulle slå mig. Efter lite mys och prat i soffan hoppade vi in i bilen och åkte in till Flygis för att köpa godis. Jag hittade världens sötaste choklad som jag köpte till älsklingen.
Väl tillbaka poppade vi mängder med popcorn och jag roade mig med att jävlas med Martin. Det var jävligt roligt.
Under kvällen hann vi med att se inte mindre än två filmer: Nina Frisk - den var helt okay, men saknade mening, och Under ytan - jävligt bra och helt i min smak. Vi snaskade popcorn, godis, pratade och myste. Jag kom fram till att jag möjligtvis inte kunde må bättre än jag gjorde igår, liggandes i soffan mellan två av dem människorna som betyder allra mest: min pojkvän och en av mina absolut bästa vänner (och den vän jag känt längst.) Trivdes som fisken i vattnet. Efter ett eller två 2½Men-avsnitt slocknade vi i soffan och vaknade igen vid fyra. Linda och jag gick ut i den kyliga natten och tog en cigg och vid halv fem var vi i säng.

    
Ankor.
Linda om ovanstående bild: "Den här sammanfattar oss jävligt bra!"
Linda: min rockbrud. Typiskt henne.

  
  

Under dygnet som Linda spenderade (som för övrigt var helt underbart) med oss insåg hon hur bra Linus och jag passar ihop.
Hon kläckte ur sig följande:
- "Ni är ju som klippta och skurna för varandra!"
och "Man brukar ju säga att "lika barn leka bäst" och jag tror det Linus brukar säga om dig stämmer in jävligt bra på honom också!"
Haha, oh yes. We're meant to be together. We know it.

Myself: för jävla snygg.
Linda: "Den här var fan bäst! Haha!"

Crap
Crap from: Linda

haha, å på fredag ska vi ses igen :D med ett singstar WIIIE :D

2008-03-03 @ 00:52:40
Crap from: Yster

men jessi! vad håller du på med? du ska inte röka! sluta med de där cancerpinnarna direkt. usch!

Crap from: MIckis

Jag har också mycket plugg, de suger :/
Jag är inte hemma på torsdag, kommer hem på freda kväll/eftermiddag...
:/ men de verkar ju inte passa för damen;)

borta hela helgen sen, åker till Gbg på lörda morgon...

2008-03-03 @ 17:32:48
Crap from: Carro

joo men du står ändå med en i munnen. inte bra..

2008-03-03 @ 21:39:33
URL: http://beautifulmind.blogg.se
Crap from: mickis

de e klart :) men lillen fyller år på fredan 14 så inte då men annars så bara o välja... inte tisdag heller för då ska ja på intervju :) men annars =)

haha o soerry før skivan..:P men ja har bestämt att inte gå på nån förutom en..:P (a) måste spara pengar till sommaren:D

2008-03-04 @ 19:14:22

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback