Just take your time now.

Jag vaknade till liv vid halv nio och lyckades få upp älsk efter många om och men. Låg och drog mig medan han duschade och sedan käkade vi en gemensam frulle. Han åkte iväg för en dryg halvtimme sedan och jag kom precis ut ur duschen. Om en timme tänkte bege mig upp till tunnelbanan och åka till skolan. Har inte åkt tub till skolan på månader, så det ska bli annorlunda. Kommer knappt ihåg hur det känns. Efter provet ska jag träffa Carro och det är underbart. Det kommer dock bara bli en kortis eftersom jag fortfarande inte mår bra och för att hon skulle iväg. Det sög, men alltid bättre än ingenting alls.

Imorgon är det fredag och det innebär EN vecka kvar till lov. WHAT?! I och för sig har jag inte varit i skolan alls den här veckan, så det blev kort mellan loven för min del. Bangar inte. Mamma tyckte att jag skulle stanna hemma imorgon också. för att verkligen bli frisk, så varför inte? Det är underbart att drälla omrking här hemma, särskilt på förmiddagarna då jag är helt solo.
Imorgon eftermiddag/kväll ska jag äta middag med den nyblivna 19-åringen och Carro och Leyla, så det ska bli väldigt mysigt. Dem ska ut imorgon, men eftersom jag fortfarande är sjuk och dessutom inte får dricka alkohol, får jag stanna hemma. Det SÖG.

Såg precis att klockan är tio minuter för mycket, så nu måste jag slänga på lite smink, så att jag inte ser för taskig ut och sedan hoppa i mjukisar och dra till plugget. O-r-k-a-r i-n-t-e.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback