Just the way I like it.

What happened yesterday? Jag tillbringade hela förmiddagen hemma, bloggade, städade och glodde på TV. Vid fyra kom älsk för att hämta en sak, så då passade jag på att åka med. Vi stressade till skolan, som nästan stängde mitt framför näsan på oss. Vi hann alltså med nöp och näppe att hämta mina böcker. Stressad, trött och sjuk pussade jag älsk hejdå och satte mig på tuben in till stan, där jag mötte upp Avin och Tanya. Carro och Leyla var fett försenade och jag kom fram till att Leyla är den långsammaste personen jag känner. Haha.

När alla fem var samlade promenerade vi bort till Pizza Hut, för att umgås, äta fett god mat och fira Avin i efterskott. L, C och myself kirrade så att Avin fick glittergrejer i pizzan, vi hade presentutdelning, åt, pratade och skrattade. Det var fett mysigt. Någon timme senare stressade vi därifrån och åkte till Abrahamsberg, där jag skulle hämtas upp av Linus och tjejerna skulle hem till Avin och föra. Jag var bitter och ledsen över att jag är sjuk, så att jag inte kunde följa med. Jag kramade sötnosarna hejdå och sedan åkte Linus och jag hem och hämtade våra grejer och fortsatte sedan ut till vischan.
Kvällen spenderades i sängen och soffan och jag var helt vansinnigt trött. Vid ett-tiden somnade jag i soffan framför ett Friends-avsnitt.

Love..  ..you.

    
   

Crap
Crap from: Anonym

:D

2008-03-15 @ 23:05:23
Crap from: Emsan

Ja, jag har verkligen fastnat för asos. Finns så otroligt snygga grejer där! Ååh!
Hoppas du får en bra söndag!

Crap from: cheri

Haha ja shit det hade jag! Pizza hut borde förbjudas för att det är så sjukt jävla gott :)

2008-03-16 @ 16:00:18
URL: http://cherrylicious.blogg.se

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback