Nostalgi är något av det bästa jag vet.

"carro129" 2005-09-01 20:45: 
"haha jessica .. vet du vaaad.

jag har hittat ett annons på blocket på två afganska bergsgetter. haha..
kostar 1 kr för båda. men ja vill bara ha ena.
om vi delar på hela summan så kan vi ta en varsin? ^^ "

Citat kläckt av min bästaste Carro, då blott 17 år gammal. Kolla datumet! Det är drygt 2½ år sedan! Det roligaste och sjukaste jag någonsin hört tror jag. LOL.



Mickis 2005-05-14 11:27:

"Du är en på miljonen, som en stjärna på himmelen eller som en fisk i atlanten. Som ett chips i en chipsaffär eller som en godisbit i en godisfabrik. Du är oslagbar!"

Dikt skriven för snart tre (3!) år sedan, av Mickis till myself. Jag älskar just delen "..som ett chips i en chipsaffär." Haha, så jävla sött!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback