Smile like you mean it.

Min helg har varit riktigt ovärd. I fredagskväll när älsk och jag kom hem, hade jag så ont i halsen att jag nästan ville gråta. Hela kvällen låg jag nerbäddad i soffan med så mycket kläder och tyger jag möjligtvis fick på mig. Linus var som vanligt världens bästa och tog hand om mig, så egentligen gick det ingen nöd på mig.

På lördagen vaknade jag tidigt och mådde avsevärt sämre. Det var med nöd och näppe jag tog mig igenom dagen levande. Framåt kvällen skrek min mage efter mat, så vi haffade bilen in till Donken där vi köpte massor av mat, som vi sedan förtärde i bilen. Aldrig har Chicken McNuggets smakat så gott! Med lite föda i kroppen mådde jag lite bättre och kvällen spenderades i soffan framför Melodifestivalen och en massa gamla Friends-avsnitt. Bangar inte.

Mitt tillstånd var i stort sett oförändrat på söndagen och jag låg i soffan och sängen större delen av dagen. Under kvällen dipade vi chips och det var snuskigt gott, då vi inte ätit något sådant onyttigt på månader, tittade på Wallander (sjukt bra!) och tog ett uppfriskande och helade bad. Det var jävligt underbart! Vi kom inte i säng förrän sent på natten efter en jäkla massa mys och flera gamla Friends-avsnitt.

Yesterday var älsk ledig och eftersom jag är sjuk stannade jag hemma från skolan. During the day kollade på inte mindre än tio Friends-avsnitt och vi skrattade så att vi grät. Vi måste ju ha något substitut att titta på medan vi väntar på nya 2½ Men-avsnitt. Dock har vi förälskat oss minst lika djupt i Friends. Så snuskigt bra. Runt sex-tiden bestämde vi oss för att åka in till stan och på vägen stannade vi och älsk köpte glass till oss, för att vi är sjuka. (Jag har smittat stackars älskling.) Resten av kvällen spenderades här framför datorn och liggandes i sängen. Jag och Carro var nostalgiska och skrattade helt hejdlöst åt en massa gamla minnen. Det var underbart.

Vaknade imorse av min alarmerande mobil och väckte älsk som skulle till skolan. Det första han sade till mig när han vaknade var: "Jag älskar dig." Hur söt får man bli? Vid åtta-tiden åkte han iväg och jag gick och lade mig igen. Vaknade av att min brorsa ringde vid elva och ville ragga med mig som smakråd senare i eftermiddag. Snäll som jag är sa jag självklart ja. I eftermiddag måste jag även dra arslet ur vagnen och plugga, eftersom jag har prov på torsdag.

Just nu: Om tio minuter ska mamma och jag promenera upp till Vällingby, jag för att gå till läkaren och hon för att agera stöd och sällskap. Linus kom precis hem så när jag är färdig ska han komma upp och möta mig och då ska jag kirra fölsispresent till Avin, som fyller 19 jävla år imorgon.

Crap
Crap from: Josefine

Vad sött =)
Ha en bra dag!


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback