Stay for a while.

Summary of my day: vaknade tidigt och fördrev större delen av förmiddagen här eller framför TV:n, tog en uppfriskande dusch (gjorde hårinpackning & rakade benen - blev en ny människa), knåpade ihop inlägget about Avin turning 19, pluggade Kina's historia, skrev ett nytt personligt brev samt ett nytt CV (finally!), plugade lite till, spånade över klädsel till årets första studentskiva och sedan somnade jag -vid sex - och vaknade inte förrän nu.

Nu måste jag plugga och sedan klockan 9 börjar Top Model och den här gången ska jag bannemig INTE missa första halvan. Och så är det Women's murderclub också. Jag älskar onsdagar.
I örvigt är jag jäkligt nöjd och tilfreds med mig själv, för jag lyckades dra asset ur vagnen och faktiskt göra några utav dem där sakerna jag alltid skjuter fram annars. Det är en otrolig lättnad och det känns så jäkla bra.

SÅ JÄVLA UNDERBART!
Fyndade denna bland alla A&J-bilder: mitt landställe, sommaren 2006.
Observera:
mina snuskigt snygga badkläder - min morbror's trettio år gamla badbyxor och min icke-badvänliga BH. Herregud.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback