Thursday, sucker.

Gårdagen spenderades hemma med älsk. Vi tittade på säkert 10-15 Friends-avsnitt och myste i soffan tills vi gick och lade oss. Fett mys.

Imorse vaknade vi redan vid halv elva, då min mobil ringde. Låg och drog oss en stund och kom upp en halvtimme för sent. Stressade och kom iväg vid halv ett. Vi skjutsade Linus' brorsa och hans kompis till Täby centrum och sedan fortsatte vi in till stan. Väl där sprang vi runt och letade kläder och med oss hem hade jag en "skjortklänning" och en "tröjklänning". Dock ångrar jag att jag inte köpte en annan assnygg klänning som jag hittade. Fett synd. Linus storshoppade och kom hem med inte mindre än en FETT snygg hoodtröja (bah, den är så snygg så att jag dör!), ett par FETT snygga jeans och ett par jävligt snygga sneakers. Han är så jävla snygg i sina nya kläder. GAH.

Runt halv sex-tiden släppte älsk av mig i Vällingby där jag mötte upp älskade Jojjo, för en middag och lite umgänge. Till vår förtvivlan hade Vällingehus stängt, så det fick bli Donken istället. Det var gott och det var mysigt. Där stötte jag även på min kusin Mathias som jag snackade med en stund. Därefter promenerade Jojjo och jag runt i lite affärer och kollade naturligtvis in det nyöppnade modehuset. Där sprang vi på en gammal högstadiekompis till oss, Maja, som vi hejade på. Inne på Gina Tricot sprang vi på bästaste Carro också, så hon joinade oss ett tag.

Vid åtta kramade jag Jojjo hejdå och Linus hämtade upp mig. Vi tog en snabbis hem till mig, för att hämta ett recept och sedan åkte vi hem hit. Nu har vi precis käkat mackor och jag är trött som satan. Imorgon blir det sova-sova-sova. Yäss!

Världens bästa. Vi är FETT heta.
10 april -07: Bästaste Jojjo och myself.
I love us.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback