When you kiss my nose the feeling shows.

Runt halv tre-tiden igår eftermiddag åkte älsk och jag in till "den stora staden", för att som tidigare nämnts, fira påsk tillsammans med hela min tjocka släkt hos mormor. På vägen stannade vi och köpte påskiga tulpaner till grandma och vid fyra var vi där. Då var det bara att springa runt och krama och hälsa på alla och efter en del kaos och trängsel kunde alla slå sig ner för att käka fett god mat. Mormors mat är något utöver det vanliga. Det är så snuskigt gott att man kan äta och äta, i all oändlighet. YUMMIE! Älsk och jag (och alla andra) åt oss nästan spyfärdiga och när vi sedan tryckt i oss efterrätten kunde ingen av oss gå. Men fan vad det var värt det.

Efter många timmars prat och skratt; min kusin och hans fru försökte övertala mig om att det är helt och fullständigt ofarligt att flyga (yeah right..), mitt kusinbarn var lika busigt som vanligt, min brorsa vek kycklingar av servetterna (LOL), min mosters man (I call him morbror), min moster och mamma satt och berättade fyllehistorier från deras ungdom.. promenerade vi hemåt. Efter ett snabbt klädombyte hemma traskade jag, Linus och pappa bort till min moster och morbror för att spela lite biljard och airhockey. Airhockey var fett roligt och jag ägde älsklingen. Dessutom vann jag två gånger över Linus när vi spelade biljard, och det ska faktiskt tilläggas att det var första gången någonsin som jag spelade biljard. Yäss! (Att han hade ner åttan, spelar ingen roll.. en vinst är en vinst!)

Vid nio-tiden var vi hemma igen och Linus och jag myste ner oss i sängen och tittade på TV. Det var hur mysigt som helst att bara vara vi två och kunna slappna av, efter en dag omgivna av massor av människor. Sent omsider satte vi oss och spelade kort i sängen och snaskade påskgodis. MYS! Runt två kom vi trötta i säng, efter en lång, men rolig dag.
 

You give me feelings that I adore.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback