You better believe it.

Yesterday började med att Carro och Niklas ringde och väckte oss vid elva-tiden och en timme senare kom dem hit. På den timmen hann jag duscha, sminka mig och äta frukost. Det måste vara världsrekord.
Efter lite ombyte och prat hoppade vi in i bilen för att åka in till Norrtälje, dels för att Niklas ville sladda med bilen och dels för att köpa en pulka. Heh. Mycket sladd och många timmar senare kom vi hem med en dubbelpulka, till grabbarnas förtjusning. Hemma lagade vi äcklig pyttipanna till lunch och sedan pälsade vi på oss en massa kläder och gav oss ut i snön.

Det var sjukt roligt, sjukt farligt och läskigt och det gick sjukt fort att åka pulka efter fyrhjulingen. Carro såg vansinnigt rolig ut, jag gjorde feta vurpan och gjorde illa nacken, Niklas var en naturbegåvning och Linus fick inte åka förrän pulkan var totalt förstörd och helt sönder. Fast roligt hade vi. Efter några timmar var vi frusna och trötta, så jag och Carro gick in och gjorde varm choklad medan pojkarna drog iväg med fyrhjulingen. En dryg halvtimme senare kom dem gåendes tillbaka, då fyrhjulingen hade dött uppe i skogen. Vilka annars lyckas med något sådant, om inte dem?

När älsk och Niklas värmt sig med mängder av varm choklad gav dem sig ut i skogen för att på något sätt få hem fyrhjulingen, medan Carro och jag stannade hemma. Någon timme senare hade dem fått hem den och vi åkte in till Flygis för att handla middag. Tacos stod på menyn och fan vad gott det var. Vi skrattade hejdlöst åt Niklas (och Linus) sjuka kommentarer och påhitt during dinner. Mätta och belåtna placerade vi oss i köket och spelade Uno, vilken Niklas tyckte sög. Därefter satt vi och pratade en stund innan vi myste ner oss i soffan och kollade på film. Både jag och Carro somnade, som vanligt. Vid två-tiden åkte C och N hem och Linus och jag somnade nästan på en gång.
My day was wonderful.

Sötnosar!
Maj -07, Lina's 18-års firande: Älsk, Niklas och Carro. Söta som alltid.

Crap
Crap from: Malin.

sv: tack :D

Crap from: Melina

svar:tack! ha en bra torsdag :)

2008-03-27 @ 06:38:38
URL: http://mmelina.blogg.se

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback