Your smile is heavenly.

Sedan senast har jag faktiskt åstadkommit en del: duschat, sminkat mig, fönat, lockat och fixat håret mer än jag gjort på evigheter, röjt upp här inne, käkat lunch med morsan som kom hem för en stund sedan och tittat på TV och bloggat. Fantastiskt för att vara jag. Right now väntar jag på att älsk ska masa sig hem, så att jag får lite sällskap och något att göra. Rastlösheten har blivit ett faktum. Jag skulle i och för sig kunna städa upp ännu mer här inne, men det känns alldeles för jobbigt och ambitiöst.

Insåg precis att jag behöver gå och fixa mina naglar igen. Har väntat alldeles för länge med att fylla på nagelförstärkningen, men jag har varken haft ork, tid eller råd. Fakk. Dem ser verkligen förjävliga ut.

Världens sötaste student.
Carro's mösspåtagning, våren -07: snart är jag där!
Tusen blandade känslor på en och samma gång.

Crap
Crap from: Carro

haha värsta stora bilden!
det där var tider det :D

miss you.

2008-03-15 @ 12:45:23

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback