Your touch makes it hard to breathe.

Yesterday var hemsk. Skoldagen var lång och avslutades med matteprovet, vilket sög. När älsk och jag kom hem käkade vi middag och sedan satte jag mig för att skriva och redigera det sista på projektarbetet. Det var lättare sagt än gjort. Det tog sju (7!!) timmar att fixa det sista. Och jag hann inte ens klart med allt. Det var diskussioner och slutsatser som skulle skrivas, framsida som skulle göras, fotnoter att sättas in, bilder och källor att fixa. Fyyfaan, säger jag bara. Jag satt oavbrutet framför datorn från 18 till 01. Aldrig har jag varit så slut i hela mitt liv.

Jag fick fem timmars sömn i natt, vilket är alldeles för lite för mig. Imorse fick jag dock tillbaka mitt personlig försäljningsprov och hör och häpna, jag fick ALLA RÄTT, full pott, MVG. Hell yäss! Läraren sa att han var riktigt imponerad, och det måste jag säga att jag faktiskt också är. Jag är bäst helt enkelt. Efter dagens alla lektioner bänkade jag mig vid en dator och fixade klart varenda liten detalj i projektarbetet och det blev så jävla bra. Är fett nöjd över resultatet och att det nu är inlämnat och klart. Hoppashoppashoppas FAN, att jag får MVG. För det tycker jag att jag förtjänar. Faktiskt. Innan jag kom ifrån skolan stötte jag ihop med min historie -och religionslärare och han sa att han hade rättat mitt prov om Kina's historia. Jag frågade efter mitt resultat varpå han svarade: "Vad tror du?" Jag hade fått MVG. Vilket var en självklarhet enligt min lärare. Hah.

Kärlek.
Påskdagen 2007 (den 8 april -07): Linda, myself och Avin.
Alla tre lika störda, lika bäst.

När Linus och jag kom hem
, bänkade han sig med min brorsa som spelade Guitar Hero. Ibland kan man nästan tro att dem är lika gamla, trots att det skiljer åtta år mellan dem. Det innebär att jag antingen har en omogen bror eller en mogen pojkvän. Hmms.
Några timmar senare begav sig älsk och jag ut till landet och på vägen stannade vi vid Donken för att käka. Yummie! Nu sitter jag här och har precis mailat in ett ämnesval i historia och Linus spelar Guitar Hero, som fucking alltid. Jag börjar tröttna måste jag erkänna.

För övrigt har jag påsklov nu och ingen är lyckligare för det än jag. Jag behöver det verkligen. Mer än någon annan.
Ikväll ska Linus och jag bara umgås, utan att ha en massa annat att göra eller tänka på, och det ska verkligen bli underbart. Vi har varit med varandra och sovit med varandra varenda dag den här veckan (och några månader tillbaka), men det känns inte som om jag träffat honom på veckor, för att jag har haft så mycket annat att göra.
Och imorgon skall jag sova tills jag vaknar och sedan ska vi bara mysa-mysa-mysa hela dagen. Bara vi två. Hell yäss, vad underbart.

Myself med min typiska fotopose. Kram!
Dessa är också tagna den 8 april -07. It's myself and Avin.
Jävligt snygga, eller vad säger du?

Crap
Crap from: Louise

Allt bra? :)♥

2008-03-21 @ 14:22:32
Crap from: Louise

Härligt :) nej de är toppen de :)

vad blire ikväll då? ♥

2008-03-21 @ 14:39:34
Crap from: weronica

svar; tack så mkt :)
din header var riktigt snygg :)

Crap from: Linda

Saknar dig älsk. har massa å berätta!

2008-03-23 @ 23:59:37
URL: http://blogglund.blogg.se

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback