But you got it good.

Edit: Efter en dusch, lite bloggande och fixning, promenerade mamma och jag upp till Vällingby vid halv ett-tiden. På vägen upp mötte vi min moster och mormor som var på väg hem, och mormor bestämde sig för att haka på vår jakt efter de ultimata studentkläderna. Vi styrde direkt fötterna till Gina, som nästan alltid är ett stensäkert kort. Jag provade ett par klänningar och bestämde mig till slut för en ganska kort tubklänning. Fett söt. Med mig hem därifrån fick jag även ett par örhängen och en ny bikini. Fyfan vad nöjd jag blev. Särskilt med tanke på att jag inte slösade en enda krona själv. Hell yäss. Gratis är alltid bäst. Därefter var det dags att leta skor och det gick också förvånansvärt smärtfritt. Hittade ett par jättesöta med lagom hög klack. Detta innebär att all min ångest gällande detta nu är borta. När jag kom hem provade jag allting tillsammans, inklusive mössan, och FYFAN vad snuskigt nöjd jag är. Blev fett snygg. Jag lovar. Nu längtar jag mer än någonsin till dagen med stort D. Gah. Endast 16 jävlar dagar kvar. Är taggad till tusen.
De senaste timmarna har jag alltså spenderat hemma med mina föräldrar, vilket jag inte har gjort på över ett och ett halvt år. Jag har käkat lunch och gjort en tårta till mors-dag. Nu sitter jag och pluggar nationalekonomi och jag har gett mig fan på att klara den här skiten. Inget snack om saken.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback