Congratulations, darling.

Dagen till ära fyller min älskade vän Mickis 19 år.
Hon och jag har snart delat 5 fantastiska år tillsammans. Och tillsammans med henne delar jag några av mitt livs bästa, roligaste och underbaraste minnen. Det finns ingen som är som hon. Absolut ingen. Och det finns ingen som får mig att skratta såsom hon gör. Den tiden vi delar är alltid lättsam, vansinnigt rolig, underbar och bäst.
För evigt kommer hon att vara min hallonbåt och jag hennes jordgubbsmuffin.
Så är det bara.

Älsko.
Detta är my favourite pic på oss två. Den är tagen för nästan exakt tre år sedan, på vårterminen i nian, då tjejerna i vår dåvarande klass var ute och campade. Vi kände dock att det där med camping inte riktigt var vår grej, utan vi fick panik och flydde med sista kvällsfärjan hem till Stockholm samma kväll som vi anlände till ön, tillsammans med två andra likasinnade. Jag kommer alltid att minnas den dagen. Den var underbar.
(Den, av okänd anledning, uppstuckna handen i högra hörnet, gör bilden komplett. Fett coolt.)

Crap
Crap from: Anonym

haha sötnos! tack:)
du ser ut som en sånr där äcklig lie mördare på den bilden haha:D

(L)

2008-05-13 @ 14:51:33

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback