Ett och ett halvt år, älskling.

Igår firade jag och älsk ett och ett halvt år tillsammans, och det var utan tvekan den underbaraste kvällen och natten hittills i mitt liv. Aldrig någonsin har jag älskat någon såsom jag älskar Linus.
Bilderna nedan visar en bråkdel av vår fantastiska och minnesvärda dag tillsammans och de gör mig lycklig.


Romantik.

18/11-06 till 18/5-08
547 dagar av odödlig kärlek.


Jag älskar Dig. 

(Ett mer detaljerat inlägg om dagen kommer senare..)

Crap
Crap from: karro

trevlig kväll! :D
kram

2008-05-19 @ 20:24:03
Crap from: Julia

grattis! :D vad mysigt det såg ut!
Själv firade jag och min pojkvän 14 månader tillsammans igår :)

Crap from: Julia

tacktack, javisst är de det :D

2008-05-21 @ 20:39:35
URL: http://juliaamanda.blogg.se/

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback