I don't dare to do it.

Just nu: Har precis tagit en dusch och fixat mig iordning, efter en dag utan smink och i myskläder. Hela dagen har spenderats i sängen, med undantag att farsan och jag åkte och hämtade mina arbetskläder. Som för övrigt är så pass fula och osmickrande att jag inte tänker visa mig bland folk iklädd dem. Jag har plugget som satan, men känner mig inte klokare för det. Blir lite svettig. Jag får pressa lite till ikväll och sedan hoppas på det bästa.
Sitter och lyssnar på musik på fasanfull hög volym och känner att jag är på ganska bra humör. Detta trots att jag håller på att bli förkyld. Linus slutar jobbet om tio minuter och tills dess skall jag vara färdig och alla våra saker ska vara packade. Vi skall nämligen åka ut till vischan ikväll och mysa. På vägen ut hoppas jag på en Donkenmiddag eller något annat gott. Känner mig oseriöst sugen på pommes. Innan vi drar här ifrån måste vi köpa blommor till våra morsor också, för det är ju trots allt deras dag today. Icke att förglömma.


16
JÄVLA DAGAR KVAR TILL STUDENTEN!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback