I don't even know who you are.

Last night när Linus och jag gick till sängs, var jag säker på att jag skulle spy. Aldrig under mina snart 19 levnadsår har jag mått så illa som då. Typ. Var helt säker på att jag var magsjuk. Fyfan. Innan jag stängde ögonen för att försöka sova bad jag en stilla bön om att bevara mig från magsjuka. Till slut somnade jag och imorse när jag vaknade hade illamåendet lättat en aning, men fanns fortfarande kvar. Fett skevt.
Halv nio befann jag mig i alla fall på plats i plugget och jag genomled dagen, faktiskt utan smärre komplikationer. Dagens höjdpunkt var lätt beskedet om vad jag fått på den skriftliga delen på nationella provet i svenska B. Jag hade fått ett MVG, ett stark sådant. Tio poäng, av tio möjliga. Jag höll på att dö av lycka. Fyfan, vad jag är bra.
Dessutom fick jag tillbaka det senaste historieprovet; MVG. Yeah, fucking yeah.
Vid halv tre hade jag så pass ont i huvudet,.så jag bestämde mig för att dra hemåt. Linus hämtade upp mig, efter många om och men (han kan inte passa tider, men han är ganska söt ändå). När vi kom hem käkade vi och slappade en stund innan jag satte igång med pluggandet. Nu kan jag allt om döden. Jäkligt roligt, verkligen. 

I övrigt:  När jag i min godan ro satt och pluggade i sängen för någon timme sedan, såg jag hur min mobil ringde. Displayen visade "Hem" och jag förstod att mamma hade slagit fel nummer. Jag beslutar mig för att svara och skoja med henne, så jag svarar "Jaa?". I andra änden hör jag då: "Oj, förlåt, jag har kommit fel!" Klick. Vi skrattade gott när hon förstod läget. Min mamma är one of a kind. Actually.
Det kommer inte att bli någon styling för mig imorgon bitti, då jag inte har någon möjlighet att sticka tidigare från plugget. Det suger och jag är ledsen. Måste planera in en date med Carro genast. Jag saknar henne.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback