I feel so alive.

Jag lovar och svär att ingen någonsin har varit tröttare än vad jag var då jag klev ur sängen imorse. Fyfan. Och ändå, ska tilläggas, kom älsk och jag i säng redan vid halv 12 igår kväll. Det har aldrig hänt förut, men inte fan var blev jag piggare för det.
Hela dagen spenderades i skolans sketna lokaler och under dagen fick jag veta att jag hade kirrat ett MVG i personlig försäljning och det gjorde mig lycklig. Halv ett slutade jag för dagen, så då kom Linus och hämtade mig och vi åkte hem en snabbis. Jag slängde i mig ett par mackor och sedan åkte vi in till Hornstull där jag var på en arbetsintervju angående ett sommarjobb. Det gick strålande och nu har jag tre helt säkra veckor då jag skall arbeta, och sedan har jag möjligheten att jobba tre veckor till, om jag så vill. Det känns jättebra. Efter sommaren kommer Linus och jag ha tjänat in hur många tusen som helst. Fan vad roligt vi ska ha. Efter intervjun åkte vi till Vällingby där jag köpte lite nödvändigheter och sedan vi kom hem har jag pluggat och käkat. Jag har nu ingen ork eller kraft kvar. Det känns som om jag håller på att ramla ihop. Här och nu. Livet suger faktiskt. I alla fall just nu. Och för det mesta.
Något som gjorde mig lycklig dock var ett SMS som jag mottog av bästaste Carro i eftermiddags. Hon frågade om jag ville följa med till "The Studio" och bli stylad och fotograferad med henne på torsdag. Till min förtvivlan insåg jag att jag hade prov den tiden, men jag ska göra allt som står i min makt för att lösa det. För jag vill för det första träffa Carro och för det andra skulle det vara asroligt att bli stylad. Bah.
Något annat jag hoppas och ser fram emot är en date med Jojjo på lördag. Måste dubbelchecka med henne så att hon verkligen kunde. Hoppashoppas.

En anekdot: Idag är det precis och exakt på dagen ETT OCH ETT HALVT ÅR sedan älsk och jag kysstes för första gången någonsin. Det känns både sjukt och coolt. Tiden har gått så fasansfullt snabbt.

Crap
Crap from: KLara

hoppas du har haft en bra dag! gå gärna in på min blogg och svara på dagens antingen eller! :)

Crap from: Carro

kanske kan fråga om vi kan få en tid 15:15 ist? vet inte om det går med så kort varsel men jag kan ju ringa och fråga iaf.. :)

2008-05-13 @ 22:10:30

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback