I promise you that won't happen again.

My friday började med det nationella provet i matte C, som inte helt otippat gick åt helvete. Men jag bryr mig faktiskt inte så mycket, om jag ska vara ärlig. Man kan inte vara bra på allt. Sådant är liksom livet.
Efter provet mötte jag Carro som varit sjukt snäll och väntat på mig, och gick och käkade lunch. Vi pratade om kvällens kommande studentbal och vi var rörande överens om att den skulle suga. Därefter kom Linus och hämtade upp oss och vi skjutsade Carro till Vällingby där vi skiljdes åt. Hela eftermiddagen spenderade jag hemma i sängen, då Linus var tvungen att panikplugga. Det SÖG.
Vid halv fyra hoppade jag in i duschen och nästan två timmar senare hade jag min knallrosa "coctailklänning" på mig, Linus var snygg i sin kostym och vi var redo att bege oss av. På vägen mötte vi upp Leyla och Avin och en halvtimme senare slog vi oss ner på Nivå i solen. En stund senare anslöt sig även Carro och vi drack, pratade, skrattade och tog foton. Det var helt underbart varmt och vi alla satt i bara tubklänningar. Lovely! En timme senare mötte vi upp grabbarna som suttit på nedervåningen och begav oss in till Operaterassen där balen skulle äga rum.
Balen sög, i stort sett, från början till slut. Maten smakade för jävligt och det var allmänt trist. Dessutom fick jag migrän och mådde alltså ganska dåligt. Det sög. Det enda som var någorlunda underhållande under kvällen var lärarnas uppträdande, och det faktum att nästan samtliga lärare var mer förfriskade än eleverna. LOL.
Linus och jag drog hem tidigt och hämtades upp av brorsan. Vi skrattade hejdlöst i bilen på väg hem. När vi kom hem hoppade vi i säng, där vi myste och tittade på TV tills vi somnade.


Myspys.
Leyla och myself på Nivå i fredags. Fett underbart.


Igår vaknade jag vid tio-tiden och det var oseriöst varmt. Efter en stunds drygande vid datorn gjorde jag iordning frukosten, och sedan överraskade jag älsk med frukost på sängen. Vi pratade om gårdagen innan vi gjorde oss i ordning och drog upp till Vällingby. Jag hade bara en tubklänning på mig och min nya och FETT snygga väska. Jag var jävligt lycklig. Vi gjorde ett ärende och sedan åkte vi hem till landet. Väl hemma satt vi och snackade en stund ute på altanen och sedan spelade vi en kubbmatch. Älsk mot myself. Det var galet. Sedan satte vi igång med en grillmiddag och det var mysigt och utsökt. Efter maten tog vi en kort kvällspromenad, innan vi myste ner oss i soffan. Innan läggdags hann vi med en gemensam dusch och några Vänner-avsnitt. Bangar inte.


Schnygga Carro.
Carro är snygg och glad.

Today vaknade vi till liv vid halv tolv. Det blev en våffelfrukost ute på altanen i solen och sedan körde vi en till kuggmatch. Jag krossade Linus och det gjorde mig lycklig, haha. Sedan spenderade vi ett par timmar ute, solandes och pratandes. Jag har bränt mig(!), i ansiktet och på armarna. Helt sjukt. Efter att vi duschat och fräschat till oss hoppade vi sedan in i bilen för att åka ner till Ica och handla. På vägen mötte vi upp Niklas för att lämna pengar, som vi var skyldiga. När vi kom hem pluggade vi och åt middag.

Us.
Leyla och the real me.

Right now: Vi har precis pluggat i någon timme och jag orkar inte mer. Fastän jag måste. Bah. Om en kvart börjar Sanningens ögonblick, som inte ska missas för något i världen. Efter det hoppas jag på en promenad och en massa mys i soffan.

I love me.
Myself in a fucking nutshell.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback