It's time to be a big girl now.

Sitter i plugget och dödar tid. Linus slutar om en sisådär 40 minuter och jag längtar. Jag har saknat honom idag. Avslutade precis ett telefonsamtal med Linda och hon var på klagohumör. Jag fick mig några smällar och vi kom fram till att vi båda är dumma i huvudet. Men vi älskar varandra ändå. Faktiskt.
Imorgon är jag "ledig". Jag tänker åtminstone ta ledigt, för jag är inte taggad på att sitta på en buss i sammanlagt 5 timmar till och från Dalarna. Inte tillsammans med min klass och parallellklass. Jag bangar fett hårt på det. Det ska bli underbart med en extra ledig dag denna vecka. Känner att jag behöver den. Däremot ska jag till tandläkaren imorgon, och jag är som bekant jäkligt rädd för sådant. Jag lider av lite tandläkarskräck, det måste jag erkänna. Bah, vill inte. Imorgon kväll ska jag och älsk på fotbollsderby, DIF - Bajen, tillsammans med Niklas och Carro. Fotboll är inte riktigt min grej, men det ska faktiskt bli roligt.
Och på fredag äger Brommas studentbal rum och jag är så jävla otaggad. Har ingen lust att gå, över huvud taget. Jag har ingen bra klänning eller skor att ha på mig, och hela balgrejen känns inte riktigt som min grej. Vi får väl se vad som händer, om jag går eller inte, och huruvida det blir kul eller inte.

I övrigt: idag fyller Lina 19 år (grattis!) och det känns sjukt att det är ett helt år sedan vi firade hennes 18 års-dag. Den kvällen var en av de roligaste i mitt liv. Ett år sedan? Sjukt.
Dessutom saknar jag faktiskt Linda (även om hon säkerligen inte tror på det just nu) och jag ska försöka övertala henne att pricka in date med mig i hennes upptagna liv någon gång snart. Det kan inte vara omöjligt.
Saknade är också Carro, Mickis och Jojjo. Mina älskade favorittjejer.

Idag är det 35 FUCKING DAGAR kvar till STUDENTEN! Det är så sjukt att jag dör.

Crap
Crap from: Carro

om det inte blir något på fredag så måste vi ses snart iaf! saknar ju dig sjukt mycket! Behöver ditt skratt och omtanke

2008-05-06 @ 19:20:42
Crap from: Anonym

jag tar studentne om mindre än 25 dagar:D

2008-05-06 @ 23:54:40
Crap from: Linda

alla helger är i alla fall dödsdömda! :P

2008-05-09 @ 11:56:30

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback