Maybe I didn't said enough.

Right now sitter jag hemma hos mina föräldrar i Linus' och mitt trivsamma rum. Det doftar från doftljusen och det är underbart. Fram tills klockan tre har jag absolut ingenting att göra. Bortsett från att jag borde plugga matte inför fredagens nationella prov, men det får jag ta tag i senare. Just nu vill jag bara ta det lugnt, kanske pyssla om mig själv eller sätta mig ute i solen. Dock verkar inte solen vara på min sida idag, utan den går i moln hela jäkla tiden. Jag som ville bli lite brun i facet. Fett synd.
Idag eller imorgon måste jag kirra lite saker inför studentbalen på fredag, och jag är fortfarande otaggad till tusen. Men, det är något som bara händer once in a lifetime, så gå ska jag. Oavsett. Desutom måste jag kirra lite saker inför Linus och min 1½ års-dag som är nästa söndag, den artonde. Jag har några idéer, men mina planer är långt ifrån färdiga. Känner att jag börjar bli lite stressad. Bah.


Nostalgirysningar.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback