My morals got me on my knees.

Yesterday var en helt underbar dag. Var i plugget ett par timmar och vid tolv-tiden mötte jag upp bästaste Carro i Vällngby. Vi pratade och skrattade och hon hjälpte mig att kirra en överraskning inför Linus' och min ett och ett halvt års-dag. Det blev fett bra. Efter en stunds in och ut springande i några butiker slog vi oss ner inne på K:Fem, där vi käkade en varsin lunch. Jag köpte en pastasallad för 90 jävla spänn. Rena jävla rånet. Dessutom smakade den skit. Till efterrätt blev det dock en utsökt vaniljpanacotta med hallon. Yummie! Det var förbannat underbart att sitta och prata med Carro i ett par timmar, det var precis det jag behövde. Hon är den bästa jag vet.
Ett par timmar senare tog vi en till sväng runt om i Vällingby. Jag provade bl.a. en studentklänning, men det såg förjävligt ut. Jag kommer aldrig kunna hitta en vit klänning. Bah, stress. Därefter mötte vi upp Linus och vi satte igång projektet att hitta en vit skjorta till honom. Carro åkte hem efter ett tag, och efter många om och men hittade älsk en skjorta som föll honom i smaken. Sedan skjutsade han hem mig, och traskade sedan återigen upp till Vällingby, där han skulle kirra en hemlis. Jag gjorde det samma, fast hemma. Jag hann inte klart, inte på långa vägar, men jag kändes skönt att åtminstonde ha börjat.
När älsk kom hem käkade vi en delicious tacomiddag och sedan myste vi i sängen. Hela kvällen. Fett mys.

Right now: Jag vaknade till liv kl. 08.00, då alarmet ringde. Linus masade sig upp medan jag låg kvar och sov en stund till. Runt kvart över nio åkte Linus iväg till jobbet och jag lade mig och vilade en stund, men kunde inte somna om p.g.a. smärtor i ryggen. Sedan dess har jag istället fixat klart en del av hemlisen och tänkte snart fortsätta lite till. Vid ett-tiden skall jag möta Jojjo i Vällingby, så då ska vi antagligen åka in till stan och shoppa lite. Det ska bli vansinnigt mysigt.
image747
image746
image748

Charmigt.
Myself, Linus och Lina. Tagen för några veckor sedan, då vi krökade hemma hos Lina.
Onyktert. Såinihelvete.

Men jag bjuder på den.


Crap
Crap from: Sanna

ha en fin lördag :)

Crap from: Natalie B

nice partybild :)

2008-05-17 @ 11:29:05
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback