Why can't you understand?

Kl. 18.30 igår kväll klev Linus innanför dörrarna och vi slängde i oss middag. Han berättade om sin dag och jag likaså. Mätta och belåtna segade vi en stund på rummet innan vi slängde oss ut i kvällssolen och powerwalkade. I en och en halvtimme var vi ute och fan vad vi behövde det. Vi kostade på oss en kort paus och slog oss ner på ett berg vid vattnet nere vid Kanaanbadet. Vi skrattade och pratade och tittade på vågorna. Mysigt som fan. Vid nio kom vi dödströta hem och slängde oss i sängen framför Eurovision. Vi lyckades hålla oss vakna genom 12 bidrag och sedan slocknade vi. Jag vaknade igen när det sista landet sjöng och insåg snabbt att jag hade missat Sverige. Jag blev lite småbitter.
Linus vaknade en kort stund därefter och vi tittade klart på skiten och sedan gick vi och lade oss.

Norges bidrag i Eurovision: helt fruktansvärt bra!
GÅSHUD!

Just nu: Linus drog till jobbet för två timmar sedan och jag har inte gjort något vettigt ännu. Jag har ångest gällande nationalekonomin och måste sätta mig ner och plugga järnet. Men jag får ingen ro i kroppen. Om någon/några timme(ar) måste pappa och jag åka iväg och hämta mina jobbkläder. Det ska bli jävligt intressant att se hur de ser ut.
Och resten av dagen måste jag alltså plugga. Fyfan vad roligt när det är fantastiskt väder ute. Positivt tänkande, Jessi! När det här är gjort behöver jag inte plugga något mer på minst flera månader. Med undantag inför körkortet, som jag bestämt mig för att ta i sommar. Men det är ju faktiskt inte samma sak.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback