Why don't you stay here?

Saturday: Efter en frukost, dusch, bloggande och fixning, promenerade jag upp till Vällingby där jag mötte upp Jojjo. Hon var sliten, bakis och halvt förkyld, så hon lät vansinnigt rolig. Jag skrattade gott. Vi hoppade på tuben och på tunnelbanan skrattade och pratade vi och tog igen lite förlorad tid. Väl inne i stan gick vi och åt, då vi båda var utsvultna. Det fick bli den traditionsenliga Donken, och det var utsökt. Vi pratade bort någon timme under lunchen och sedan gav vi oss bland alla butiker och alla tusentals människor. Jag fyndade ett par nya, STORA och snygga solglajjor och ett par trosor. Det gjorde mig lycklig. Efter ett par timmar på stan gav vi upp och lät oss besegras av tröttheten och åkte hemåt. I Vällingby kramades vi hejdå och jag promenerade hem. Jag fördrev lite tid och och packade. Vid sju-tiden hade älsk äntligen kommit hem från jobbet och vi begav oss ut till Norrtälje. Väl där käkade vi middag på "Ett glas" och det var mysigt och utsökt. Vi åt en helt förbaskat god sorbé till efterrätt och pratade och skrattade i någon timme efter maten. Lovely.
Runt tio- halv elva, var vi hemma igen. Då satte jag mig och började fixa ihop Linus överraskning och inte förrän vid två gav jag upp. Då myste vi soffan framför ett par Vänner-avsnitt innan vi slocknade.


  

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback