Why won't you release me?

Right now sitter jag i plugget och försöker döda tid. Vi slapp naturkunskapen som egentligen skulle ha pågått nu, så istället har jag håltimme och lunch till 11.50. Fyfan. Dock fick vi tillbaka det sista provet i naturkunskap samt besked om slutbetyg i Naturkunskap A. Det blev ett MVG på båda. Yeah, fucking yeah. Det känns hur bra som helst. I eftermiddag väntar ett religionsprov och jag är faktiskt lite smått nervös. Har inte pluggat så mycket, men jag hoppas på det bästa.
Efter plugget har jag inget plugg att göra, eller jo, det har jag alltid, men ingenting skall vara färdigt tills imorgon. Tack och lov. Det innebär att jag kan få en kväll i lugn och ro tillsammans med älsk. Jag längtar. Dessutom hoppas jag på att vädret skärper till sig, så att vi kan gå en myspromenad. Utan regn.
Imorgon är det fredag och det behöver jag. Som fan. Planerna är att älsk och jag förmodligen skall gå på bio och sedan mysa-mysa-mysa. På lördag jobbar han (första lördagen utan honom på säkert ett år), så då tänkte jag passa på att förhoppningsvis träffa
älskade Jojjo. Det var längesedan och jag saknar henne. Jag hoppas bara att hon kan. Slängde iväg ett SMS för ett tag sedan för att dubbelchecka med henne, men SMS:et har inte levererats ännu. Jag får vänta och se. På lördagkväll skall älsk och jag gå ut och äta, för att smygfira vår ett & ett halvt års-dag lite i förskott. Det var bli förbaskat mysigt.
På söndag är det älsk's & min ETT OCH ETT HALVT ÅRS-DAG. Jag har fortfarande inte dragit arslet ur vagnen och kirrat överraskningen jag smått har börjat planera. Det får ske imorgon eller på lördag. Jag hoppas att våra planer för dagen kan gå vägen. Älsk pratade någonting om måndagen också, huruvida jag var tvungen att gå till skolan eller inte. För han hade tydligen någon överraskning då med. Han är förjäkla söt.


Helt jävla underbar.
Jag älskar hennes röst och stil och jag bara dör.

Crap
Crap from: Carro

fredrik på mitt jobb har varit förband åt henne! ;)

2008-05-15 @ 12:23:23
Crap from: ANNE D

Jag älskar att hon är sig själv. stort plus! :D


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback