You are waisted.

Idag är en dåligdålig dag. Skolan har varit förjävlig och altling har gått emot mig. Jag har varit nära gråten flera gånger. Det här är inte okay. Just nu har jag lugnat ner mig litegrann, men jag är trött och grinig. Måste plugga också, som alltid. Betygen skall vara satta om drygt två veckor och lärarna öser fortfarande ut uppgifter. Jag är snart benägen att ta mitt liv. Jag lovar.

What to do this week? Inlämning av syfte & frågeställningar inför ett historiearbete, anställningsintervju, religionsprov, kirra hemlisar inför söndagen, eventuellt och förhoppningsvis träffa Jojjo och min & älsk's 1½ års-dag.

Edit: Precis när jag skrivit klart ovanstående messade Linus, som stuckit upp till Vällingby med förklaringen att han skulle "fixa en hemlis", och beordrade mig att gå ner till bilen. När jag kom ner på gården såg jag honom stå i solen vid tunneln, med ena handen bakom ryggen. Han log stort och jag gick fram och frågade vad han höll på med. Då sträckte han fram en bukett med rosor och två kort. "Vet du vad 5 rosor betyder? Att jag inte hade råd med 10, men älskar dig ändå". Han förklarade att han ville muntra upp mig och visa uppskattning över att han har mig. Och förstås visa hur mycket han älskar mig. Min dåligadåliga dag har därmed förvandlats till en ganska bra dag.
Tack vare världens underbaraste och finaste pojkvän. Jag älskarälskarälskar Dig.

My life.
Min pojkvän. Min allra bästa vän. Min älskling.
MItt allt & allting jag någonsin har önskat mig.

Crap
Crap from: Carro

jag saknar dig! :(


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback