I keep you on my mind both day and night.


Friday night:
.. Kvällen spenderades som sagt med bönderna och det var mycket mysigt. Vi snackade skit, skrattade, drack, rökte, fotade, lyssnade på musik, umgicks.. Mys!

   

    


Jag lyckades ta en inte alltför smickrande bild på Carro och här försöker hon hämnas genom att göra detsamma på mig. HAHA.


Sedan knäppte hon tiotals pics på älsk och mig, men vi blev ganska fula. Heh.

   


Myself och Carro. Kul att mitt huvud är typ dubbelt så stort som Carro's.

Slutsatsen: blir som det brukar bli. Dessa kvällar är alltid lika mysroliga. Och så kan vi ju härmed konstatera att..


.. vi, Amanda, Lina, Carro, myself (och Annie som stod bakom kameran och som jag stal de sista två picsen ifrån), äger..


.. precis som grabbarna, Niklas, Linus, Tobbe, Segel och Jonte.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback