I'm so in love with you.

Last night: Vi tog en mysig promenad i mörkret och blåsten. Promenerade bort till stallet, där vi slog oss ner och pratade en stund. För en vecka sedan var det exakt två år sedan, vi satt där första gången och pratade. Det var snö ute och jag minns hur vi promenerade dit och att det knastrade under våra fötter och att vi sedan slog oss ner på ett par plastsäcker och pratade om allt.
Det var samma helg som jag träffade Tobbe och Lina (och Micke och Matte), för allra första gången. Känns helt overkligt att det var så längesedan.


Denna bild är tagen just precis den helgen.
3 nov -06, hemma hos Tobbe.
NOSTALGIRYSNINGAR.

Tuesday: Vaknade till liv vid tio, väckte Linus och sedan låg vi kvar och myste länge, innan vi gick upp. Åt risgrynsgröt till frukost och nu längtar jag mer än någonsin efter julen och allt som hör därtill. Snö(!!), julklappsletande, pepparkaksbak, tända ljus, julmusik, julpynt, ALLT. Åh, vad jag vill ha.
Måste hoppa in i duschen nu och göra mig anständig. Skallen gör ont och jag känner mig lite förkyld, ont i halsen och så. Inte okay.

Makes me tingle: Jag har sagt det förr, men jag säger det igen: TVÅ ÅR SNART! Jag längtar verkligen. Vi ska ha världens bästa dag, precis som vi haft alla andra halvårs - och årsdagar. Fast den här ska bli extra bra. Det kommer den att bli, för det har jag bestämt. YAY. En vecka kvar idag.
Om en vecka för två år sedan, delade Linus och jag den bästa natten i mitt liv. Jag minns det som om det vore igår. Vad vi gjorde hela den helgen, hur det kändes i magen och hur pirrigt och nästan lite läskigt det kändes dagen efter. Tänk att det är två år sedan.


När denna bild togs hade vi varit tillsammans i en månad.
Snart två år sedan. Och känslorna är fortfarande de samma.

SMS mottaget från Linus, 2006-12-18 (på vår första månadsdag), 23.03:
"Det är bara tre nätter kvar nu älskling. Det går fort, men ändå är det 3 nätter för mycket. Jag saknar verkligen dig. Jag älskar dig och jag älskar att vara med dig. Godnatt älskling. Puss"


JAG ÄLSKAR VERKLIGEN DIG.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback