You look like trash.

Still wednesday: Vi packade bilen med våra saker och sedan åkte vi in till stan. Kom hem hit strax efter ett och jag hoppade in i duschen på en gång. Gjorde mig anständig och drog till jobbet vid tre. Resan gick som på räls och det uppstod inga komplikationer, vilket gjorde att jag kom till jobbet med tio minuters marginal. Yäh.
Jag spenderade kvällen med Malcolm, som utav okänd anledning inte mådde så bra och var ruskigt trött. Han var inte alls som han brukar. Men vi tittade på TV och han låg och vilade hos mig. Sötnos.
Älsklingen kom och hämtade mig vid sju och när vi kom hem åt vi en makalöst god middag framför Bonde Söker Fru. Mamma hade gått lös i köket idag och bakat en massa godsaker, så det blev en makalöst god efterrätt också. Yummie!

Uäck: Har känt mig krasslig hela dagen och var hundra på att jag hade feber när jag kom till jobbet. Nyser ungefär hela tiden. Mår illa också. Hoppas bara jag inte har åkt på något skit nu. Bah.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback