Take me home.

Wednesday: Älskling och jag försov oss och vaknade vid tio. Planen var att bege oss in till stan en halvtimme senare, men det kunde vi glömma. Stressade oss igenom morgonen och kom iväg vid halv tolv. En timme senare släppte Linus av mig i Vällingby och åkte till en polare, medan jag å min sida mötte upp nyklippta och snygga Linda. Jag kände knappt igen henne. Hon var vrålhungrig och ville gå och käka och jag var inte sen att haka på. Hon tog grekiskt och jag fick äntligen min kinamat. Yay. Mätta och belåtna åkte vi in till stan och sedan spenderade vi ett par mysiga timmar genom att shoppa åt Linda. Hon blev flertalet kassar rikare och var nöjd som få. För min del blev det endast ett 5pack-strumpor.
Vi avslutade vår mysiga förmiddag med en varsin glass inne i Gallerian och av en slump sprang vi in i Hermon, som gjorde oss sällskap. Mycket trevligt. Sedan följde tjejerna med mig till tuben och jag avlägsnade mig och kutade ner till Ropsten-tåget. Kom till jobbet tio minuter sent p.g.a. fitt-SL. YAY.
Jag hade i alla fall en väldigt mysig kväll på jobbet. Malcolm var pigg och glad och busade konstant. Vi tittade på TV, lade pussel och ritade. Han var sjukt duktig. Och Camilla var glad och uppåt, så det var jätteroligt. Man blir alldeles varm i magen och bröstet av det där underbara jävla jobbet. Det krävs så lite för att få ett stort leende eller ett hjärtligt skratt. En fucking lyckokick.
Slutade vid sju och Linus kom och hämtade mig. Skyndade oss ut till Vällingby, där jag hämtade min vrålsnygga ring som vi bytt storlek på. (Min två års-present!) Den känns fortfarande lite stor, men storleken mindre känns för trång. Hmms. Sedan åkte vi hem till mina föräldrar och käkade middag och hämtade lite prylar. Därefter åkte vi hem till landet.
Vi spenderade kvällen i soffan (mys!), tittade på Bonde Söker Fru på webben och det nästsenaste Prison Break-avsnittet. Sedan.. somnade vi. Vaknade med ett ryck 04.45 och tvingade upp Linus och sedan gick vi och lade oss. Slockade bums.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback