Is it over now?

My lovely wednesday: Linus och jag kom hem till mina föräldrar strax innan 14, pratade, myste och tittade lite på TV innan jag slängde i mig käk. Fick skjuts till jobbet och där spenderade jag tre timmar med att titta på TV, läsa tidning, lägga pussel, kittlas, busa och ta hand om Malcolm. Han är så bedårande söt. Trots att han inte kan prata, så är han en solstråle utan dess like. Vi hade jäkligt mysigt i alla fall. Fick träffa Camilla (som bor där 14 dagar i månaden) också, och det var intressant och lärorikt.
Slutade vid sju och stressade ner till bilen, där föräldrarna och älsk väntade. De skjutsade in oss till Cirkus och klockan åtta satt vi bänkade, med 1600 andra, för att avnjuta två och en halv timmes stand-up. Bästaste Carro, som var där med sina systrar, satt tre stolar bort, så det var roligt. Björn Gustafsson var inte helt otippat överlägsen. Kanske beror på att jag är hemligt förälskad i honom, men ändå. De andra (Özz, Soran och Måns) var också otrevligt duktiga och vi skrattade så att vi grät och fick ont i magen. SÅ BRA.
Kom hem vid elva, käkade lite och resten av kvällen myste vi i sängen.

(Detta är inlägg åttahundra (800!) publicerat i denna blogg. På två år. Inte illa pinkat, va?)


Crap
Crap from: Anonym

haha nej... (A) har inte pratat me han sen ja gjorde slut :)



2008-11-06 @ 14:34:43
Crap from: Yster

haha "intressant och lärorikt"

Jag förstår ;)

Men vilka dagar kan du ses? :)

2008-11-06 @ 17:04:13

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback