Lie awake in bed at night and think about your life.

Still sunday:  Drog till jobbet vid 15. Missade bussen i Ropsten och fick vänta en halvtimme på nästa. Idioti att bara köra två bussar i timmen på söndagar. När bussen väl kom, var den full och det skulle stannas vid varenda jäkla hållplats. Jag kom nästan en halvtimme för sent. Argh.
Spenderade kvällen med min kollega Andres och brukarna (barnen som bor där kallas så) Malcolm, Mazdak och Camilla. Glodde på Too fast, too furious, två gånger med Mazdak (det är det enda han tittar på..) och jag höll på att nicka till flera gånger. Jag avskyr sådana filmer. Käkade middag och sedan satt vi mest och segade. För Malcolm var det sängdags vid sju och Mazdak och Camilla höll sig lugna, så det var ganska drygt att inte ha något att göra. Fick dra tidigare och Linus kom och hämtade mig vid halv nio.
Var vrålhungrig när vi kom hem, så vi slängde i oss ett par mackor och en varsin bit av Fars dag-tårtan som pappa fått, framför Sanningens ögonblick. 

Before bedtime: Jag har saknat Linus något enormt idag, så när han har tittat färdigt på sitt ointressanta TV-program, ska vi mysa-mysa-mysa. Kanske titta på ett SATC-avsnitt eller två. Eller knarka A&H. Låter asbra i mina öron.

Tomorrow: Ska in till city ganska tidigt, för att uträtta ett par ärenden. Därefter måste vi åka ut till Norrtälje och uträtta ett par ärenden där också. Kvällen ska spenderas på vischan.

Lovely: Om nio (9!) dagar firar jag och Linus två år tillsammans. TVÅ ÅR. Sjuhundratrettio dagar. 730 dagar som jag har varit hans och som han har varit min. Det är vansinne.
YOU ARE THE NEAREST TO HEAVEN.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback